לקראת טיסה לאומן? כל ההמלצות והמידע של משרד החוץ

admin2 No Comments on לקראת טיסה לאומן? כל ההמלצות והמידע של משרד החוץ

לקראת הטיסה לאומן, האם מותר להפקיד את כרטיסי הנסיעה אצל גורם מסויים בעיר? איזה ביטוח כדאי לעשות? ומה הם מספרי החירום שיעזרו לכם בעת מצוקה. כל הפרטים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לשמור: כמידי שנה בשנה, מגיעים אל קברו של רבי נחמן מברסלב, עשרות אלפי חסידים מישראל ומהעולם. מטבע הדברים האורחים נתקלים בבעיות מסוגים שונים, הן בשדה התעופה והן בשהות במקום, משרד החוץ הוציא הודעה מיוחדת לטובת הנוסעים.

משרד החוץ: כמדי שנה, גם בראש השנה הזה צפויים עשרות אלפי ישראלים לפקוד את קברו של רבי נחמן מברסלב באומן (אוקראינה). מדינת ישראל נערכת יחד עם שלטונות אוקראינה כדי להבטיח את המהלך התקין של החג ולדאוג לשלומם של המתפללים. על כך שוקד צוות בין-משרדי בראשות המל"ל ובו נציגי משרדי החוץ, הפנים, התחבורה, משטרת ישראל, מד"א וגופי הצלה וסיוע נוספים. 

כל הפעילות באוקראינה מנוהלות ומתואמות על ידי השגרירות בקייב, בראשות השגריר.

משרד החוץ החליט, גם השנה, לתגבר את המערך הקונסולרי שלו באוקראינה ויציב נציג קבוע במהלך החג באומן. הנציג יתן מענה לנושאים קונסולריים דחופים כגון אובדן או גניבת מסמכי נסיעה, כן יעניק כל סיוע חירום אחר הניתן בשגרה על ידי שגרירויות ישראל בעולם.

משרד החוץ מבקש מכל האזרחים המגיעים לאומן לשמור על מסמכי הנסיעה שלהם ולשאת אותם בכל מהלך השהות ואין להפקידם בידי אף גורם.

ממליצים לכל אזרח לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לפני היציאה מישראל.

משרד החוץ חוזר ומדגיש כי חלה חובה על כל אזרחי ישראל המגיעים לאוקראינה (כמו בכל מקום אחר בעולם) לשמור על חוקי המקום ולהישמע להוראות כוחות הביטחון המקומיים!

כתובת המשרד באומן:
סופי פרוסקה 6 (כניסה אחורית של הציון)

מס חירום של נציג משרד החוץ באומן:
+380-67-7703884

טלפון חירום של שגרירות ישראל בקייב:
+380-67-7703091



0 תגובות